zaterdag 25 juni 2011

Telefoon hoesje haken

7 opmerkingen:

  1. Wat een goede film! Ik ga ook een telefoonhoesje haken! Dank je wel voor de duidelijke uitleg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Congratulations on a lovely tutorial! Even as a person who does not speak Dutch, I could follow your instructions! This is something I need to do! Thank you:) Greetings from Una in Norway

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed gedaan! Ik haak al 30 jaar niet meer, maar ik ga weer beginnen.
    veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig leuk gedaan maar ik heb toch nog een vraagje.
    Ik heb niet goed begrepen of je bij het telefoonhoesje iedere keer rondom moet haken, ook als je met een andere kleur verder gaat.

    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ben jij crea zeg! Heel leuk filmpje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk filmpje zeg! en wat kun jij goed en netjes haken, en het ook nog eens duidelijk uitleggen!

    groetjes
    Tamara
    http://at-thekitchen.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Veerle!
    Leuk dat ik jou hier tegenkom! Wat ben je super crea bezig geweest, echt knap... Ik was op zoek naar een patroon om een telefoonhoesje te haken en kwam je filmpje tegen. Grappig :-)

    Doe je moeder de groetjes!!!

    Gr., Willianne

    BeantwoordenVerwijderen