woensdag 29 juni 2011

Gehaakte ketting

Zomaar een ketting van een bloem.

5 opmerkingen:

  1. Wat weer een leuk idee.Mooie kleuren.

    groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Veerle, mooie ketting! Liefs Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Veerle,

    Ik kwam net jouw filmpje tegen (was op zoek naar een patroon voor een telefoonhoesje) en was erg onder de indruk van jouw haakkunsten, dus kom ik even op je blog kijken. Wat ontzettend leuk dat jij (met 9 jaar!!) al zo goed kunt haken. Mijn dochter is ook 9 (en heeft ook rood haar, maar dan zonder krullen) zei toevallig gisteren tegen mij: mam, leer je mij dat haken ook eens? En daarop heb ik geantwoord: ja meid, als je wat groter bent. Maar als ik zo naar jouw creaties kijk hoef ik daar eigenlijk helemaal niet mee te wachten! Knap hoor, ik kan zelf pas net haken, dus ik vind dit super van je. Ga zo door!

    Groetjes Soesa

    BeantwoordenVerwijderen